menu

Vaša pitanja

1. Kada otići na servis?

Za sva vozila proizvođača Suzuki predviđena su redovna godišnja održavanja i to prije isteka 12 mjeseci ili do 15.000 km osim za model SX4 Crossover gdje je predviđen 1.preporučeni pregled nakon 1.mjeseca ili 1000 km, a svi ostali pregledei prije isteka 12 mjeseci ili 20.000 km (što prije nastupi).

2. Zašto treba vozilo redovito održavati u Suzuki ovlaštenom servisu?

Djelatnici ovlaštenog servisa imaju stručnu edukaciju za sve modele vozila, servis je opremljen svim potrebnim specijalnim alatima, i original rezervnim dijelovima za sve tipove vozila. Suzuki.
Servis daje garanciju 6 mjeseci na uslugu i 12 mjeseci na original ugrađene dijelove.

3. Što obuhvaća i kada se obavlja prvi redoviti servis?

Prvi servis obuhvaća kompletnu kontrolu vozila, antikorozivni pregled, servis motora i sve prema  uputama servisnog i korisničkog priručnika . Prvi servis se obavlja do 12 mjeseci od kupnje vozila ili do 15 000  kilometara, osim za SX4 Cross do 20.000 km.

4. Treba li provjeravati razinu ulja između dva servisa?

Svaka provjera dobro je došla i potrebna. No kvaliteta proizvođača Suzuki osigurava minimalnu potrošnju ulja i dostatna je do vremena potrebnog za servis.

5. Koju ulogu imaju amortizeri?

Amortizeri ili ublaživaći imaju važnu ulogu na svakom vozilu. Umanjuju vibracije i neugodna ljuljanja i gibanja vozila a ispravnost jamči dobro i sigurno ležanje vozila na cesti te bolje prijanjanje guma na voznoj podlozi. Prilikom vožnje ublažavaju neugodne udarce i nepravilnosti na cesti. Sprečavaju prekomjerno trošenje guma i trajnost ovjesa.

6. Kada je vrijeme za nove amortizere, nakon koliko prijeđenih kilometara?

Suzuki vam savjetuje da zahtijevate provjeru amortizera vašeg vozila pri svakom servisnom pregledu i posebno ako u vožnji primijetite sljedeće: Vozilo se zanosi u zavojima ili pri pretjecanju. Vozilo se zanosi pri kočenju. Vozilo se prekomjerno i dugotrajno ljulja.
Gume na vozilu su nejednako istrošene i/ili se brzo troše. Savjet stanice tehničkog pregleda.

7. Zašto je potrebno zamijeniti amortizere?

Amortizere je potrebno mijenjati zbog njihove nefunkcionalnosti i naravno zbog vaše sigurnosti.

8. Kada zamijenite stari akumulator?

Suzuki provjerava stanje napunjenosti akumulatora na svakom servisnom pregledu, jer je akumulator neophodan pri pokretanju motora i za napajanje cijele električne opreme vozila, kao što je osvjetljenje, autoradio ili alarm.Ispravan akumulator je potreban pri svakom pokretanju motora, a pogotovo po zimi, kada je vlažno i hladno, zato preporučujemo da ga dovezete na pregled na početku zime, da izbjegnete poteškoće u normalnom korištenju vašeg vozila.

9. Zašto zamijeniti stari akumulator?

Akumulator je potrebno zamijeniti zbog njegove istrošenosti – kapaciteta i ograničenog vremena trajanja. Rukovanje i izmjenu povjerite ovlaštenom servisu zbog opasnog sadržaja akumulatora te sigurnog i zakonitog zbrinjavanja.

10. Je li ovlašteni servis dužan ponuditi zamjenski auto, u slučaju da se vozilo u garantnom roku na servisu ostavlja duže od jednog dana?

Ovlašteni servis nije dužan osigurati zamjensko vozilo prilikom kvara ili servisiranja vašeg vozila ali ovu uslugu zamjenskog vozila možete zatražiti ako je ona dostupna od strane servisa.

11. Koliko često je potrebno puniti klimu?

Klima uređaj se puni novim plinom u koliko za to postoji potreba ( kada ne radi ). Provjera najkasnije svake dvije godine.U našem ovlaštenom servisu klima uređaj će vam provjeriti i prema potrebi nadopuniti prilikom godišnjeg servisa. Obavezno od servisa zatražite ako nije ponudio izmjenu filtera finih čestica, odnosno peludi u kabini jer je on jedan od uvjeta ispravnog funkcioniranja i učinaka klima uređaja.